Balení obsahuje benzinový motor Evolution 33GX s karburátorem Walbro B, zadním tlumičem výfuku. Elekronické zapalování, převodník pro připojení telemetrickému modulu TM1000/TM1100 Spektrum, fixační vinutou plastovou bužírku pro zajištění kabeláže. Neoprénovou palivovou hadičku délky 1 m, benzinový filtr, bimbátko do benzinové nádrže. Návod k použití.
Kompaktní benzínový motor Evolution 33GX o objemu 33 cm³ s karburátorem Walbro B a výfukem umístěným za válcem motoru je ideální pro zástavbu do štíhlých trupů letadel s invertně uloženým motorem. Výhodou je i nízká hmotnost motoru a malé rozměry motoru i elektronického zapalování.
Motor je vhodný do populárních dvoumetrovek, vše je připraveno k instalaci do modelu. Snadné startování a seřízení motoru dvojicí jehel na karburátoru je samozřejmostí. Páky na klapce sytiče a plynu jsou nainstalovány, stačí připojit táhlo k servu nebo servům. Zapalovací svíčka běžně dostupná typu CM-6.
Univerzální využití motoru v modelech letadel všech kategorií, motor je vybaven CDI (Capacitive Discharge Ignition) elektronickým zapalováním, které automaticky řídí předstih a tak zajišťuje přesný zážeh v celém provozním rozsahu otáček. Karburátor Walbro B zajišťuje stálý přísun paliva a umožní snadné spouštění, klapka plynu má pevné nastavení v poloze volnoběhu, pro zastavení motoru je doporučen elektronický vypínač zapalování (EVOA100) nebo připopjit servo k páce sytiče a zhášet motor přeplavením.
Pro záběh motoru (cca 4 litry paliva) je nutný poměr palivové směsi 20:1 benzínu k oleji a pro normální provoz má směs poměr benzín/olej 32:1. Pro lepší promíchání se doporučuje přidat benzín do oleje. Byly testovány Evolution 2-taktní oleje Valvoline, Shell, Redline a oleje Husqvarna. Nepoužívejte syntetické oleje Amsoil.
Startování motoru rukou je nutno provádět v poloze karburátoru nahoru nebo do boku. Při invertní montáži (hlavou dolů) je vhodné použít startér nebo otočit model hlavou nahoru. Palivo při startování má snahu vytékat ven a proto je vhodnější model otočit a startování provádět s hlavou motoru otočenou nahoru.
Doporučujeme koupit dvoutaktní olej do benzinových motorů Motor Power 2T-S (obj. č. DM-LU01). Pro napájení elektronického zapalování doporučujeme používat LiFe akumulátory. Pro zhášení motoru můžete použít opticky izolovaný vypínač - obj. č. EVOA100.
Hmotnost | 1102 g - pouze motor |
Celková hmotnost | 1384 g |
Objem | 1.98 (33 cm³) |
Karburátor | Walbro B |
Výbrus | Ocelová vložka, píst z hliníkové slitiny a jedním pístním kroužkem |
Vrtání | 35,7mm |
Zdvih | 29,5 mm |
Kliková hřídel | závit 3/8-24 |
Palivo | benzín 87-91 |
Zapalování | Napájení 4,5-8,4 V, hmotnost 103 g |
Rozsah otáček | 1500 - 9000 ot/min |
Rozměr vrtule | 17 x 8 to 20 x 8 |
Tlumič | Hrníček, hmotnost 166 g |
Zapalovací svíčka | CM-6 |
Zapalovací svíčka | CM-6 (klíč 14mm) |
RC modely / Motory pro RC modely / Benzínové motory / RC letadla |
RC modely / RC letadla / Náhradní díly |