Video je takříkajíc otravné v tom, že ho musíte v jednotlivých fázích nastavování serva pro ovládání převodovky neustále zastavovat a posouvat dozadu nebo dopředu, a to i několikrát. Dobře popsaný statický obrázek je v těchto případech mnohem lepší. Pojďme tedy na to.
Krok 1
Odstraňte páku serva, zapněte vysílačku a auto:
Krok 2
Na vysílači nastavte AUX-L a AUX-H na minimum (otočit naplno proti směru hodinových ručiček):
Krok 3
Vycentrujte posuvnou hřídel řazení (shifter shaft) na převodovce tak, aby byla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera cca 3 až 3,5 mm:
Krok 4
Nasaďte servopáku zpět na servo, přitom dodržujte mezeru 3 až 3,5 mm dle kroku (3). Servopáku zajistěte šroubkem:
Krok 5, 6
(5) Na vysílači přepněte kolébkou třetího kanálu na vysokou rychlost.
(6) Na vysílači otáčením AUX-L po směru hodinových ručiček pohněte servem tak, aby vznikla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera 1 mm. Je možné, že budete muset trochu popojet s autem, aby si ozubená kola "sedla". Ujistěte se též, že linky řazení jsou po zařazení rychlosti volné - zkontrolujte to tak, že trochu "polechtáte" plyn a vodorovný link řazení by měl být volně pohyblivý na kulových čepech:
Krok 7, 8
(7) Na vysílači přepněte kolébkou třetího kanálu na nízkou rychlost.
(8) Na vysílači otáčením AUX-H po směru hodinových ručiček pohněte servem tak, aby vznikla mezi pákou řazení a krytem převodovky mezera 6 až 6,5 mm. Opět, stejně jako v kroku (6) je možné, že budete muset trochu popojet s autem, aby si ozubená kola "sedla". Ujistěte se též, že linky řazení jsou po zařazení rychlosti volné - zkontrolujte to tak, že trochu "polechtáte" plyn a vodorovný link řazení by měl být volně pohyblivý na kulových čepech:
A máme hotovo.
Převzato z webu 305.cz