Servisní podmínky
Příloha č. 1
Všeobecných obchodních podmínek Platnost od 1. ledna 2014
Servisní
podmínky blíže upravují obecné postupy při vyřizování servisních
objednávek ( záruční a pozáruční ), osobně předaných v místě servisu
Modelářství Teplice, U Červeného kostela 36/17, Teplice.
Servisní podmínky v některých bodech mohou dále upřesňovat Všeobecné obchodní podmínky.
1. OBJEDNÁVKA SERVISU
Objednávka k opravě musí obsahovat tyto náležitosti:
- - údaje objednávajícího / jméno a sídlo kupujícího, IČ, DIČ pro firmu, kontaktní údaje, telefon, mobil případně email.
- -
označení zboží - jednoznačné určení předmětu, seznam příslušenství a
součástí jejich počet, podrobnou specifikaci závady, při čem a případně
jak vznikla, její projevy.
- - objednávající souhlasí s vypsanou
objednávkou svým podpisem, nebo převzetím kopie objednávky a ponecháním
předmětu v opravě. Na pozdější reklamace není možné brát zřetel.
2. CENA OPRAVY
Ceny
náhradních dílů jsou platné dle ceníků náhradních dílů jednotlivých
výrobců. Cena práce servisního technika a s tím spojené další služby
jsou uvedeny v ceníku servisních služeb, které jsou přílohou těchto
servisních podmínek.
- - Objednávající je informován o předpokládané ceně náhradních dílů a časové náročnosti práce technika.
- -
Opravy v celkové hodnotě nepřevyšující o 20% dohodnuté částky jsou vyřizovány bez souhlasu
objednatele a zákazník je informován telefonicky ( SMS) v okamžiku, kdy
je stroj opravený a připraven k odběru. Při výslovném požadavku na
zaslání kalkulace opravy i v případě, že cena opravy nepřevyšuje výše
uvedenou částku, je k celkové ceně navíc připočítána práce technika za
diagnostiku závady na zařízení.
- - U zakázek kde není možné předem
stanovit rozpočet opravy při příjmu, je rozpočet oznámen po diagnostice
závady. V případě odmítnutí opravy je naúčtovaná diagnostika závady.
- -
Pro rychlou dostupnost náhradních dílů je možné využít expresního
dodání dostupného dílu od výrobce, za toto dodání je účtovaná zvlášť
cena za přepravu. Tento typ dodání náhradního dílu k opravě podléhá
schválení objednávajícího.
- - Expresní příplatek za opravu je účtován dle ceníku servisních služeb.
- - Objednávající se zavazuje uhradit diagnostiku závady, demontáž / montáž, pokud se rozhodne zařízení neopravovat.
3. DOBA TRVÁNÍ OPRAVY
- Doba trvání opravy je předběžně stanovena při příjmu zakázky. Pokud při
diagnostice je zjištěna nutnost výměny, opravy, dalších dílů, které
nejsou k dispozici, je možné po dohodě se zákazníkem domluvit
prodloužení opravy a následný další postup.
- expresní opravy: Při osobním příjmu zakázek lze sjednat expresní opravu při dostupnosti náhradních dílů
* tentýž den do 10:00 - odběr 17:00 +100%
** do druhého dne - odběr 17:00 +70%
*** do tří pracovních dnů - odběr 17:00 +50%
Z technických a organizačních důvodů nemusí provozovna přijmout k expresnímu zhotovení všechny požadované zakázky
4. VYZVEDNUTÍ ZAKÁZKY
- -
Objednávající se zavazuje vyzvednout opravené zařízení do 14 pracovních
dní od data, kdy mu bylo oznámeno, že zařízení je opraveno a připraveno
k vyzvednutí. Po uplynutí této lhůty je účtován poplatek za skladné dle
ceníku servisních služeb. Případně mu zařízení může být odesláno na
dobírku.
- - Vadné náhradní díly se vrací na výslovné přání při
převzetí do opravy. Vadné součástky u záručních oprav není možné vracet,
zůstávají výrobci.
- - Maximální doba uschování hotové zakázky po
opravě činí 6 měsíců. Po uplynutí této lhůty je možné nevyzvednuté zboží
prodat a výtěžek použít na pokrytí nákladů spojených s opravou.
5. PLATEBNÍ PODMÍNKY
- -
Platbou v hotovosti u servisních oprav vyzvedávaných osobně v servisu
RC Models, Modelářství Teplice na adrese U Červeného kostela 36/17,
Teplice, popř. při zaslání opraveného zařízení na adresu objednavatele
dobírkou při předání zařízení přepravcem.
- - Při nákladnější
opravě, zejména při nutnosti objednávky nestandardního náhradního dílu
je servis oprávněn vyžadovat zálohovou platbu na opravu zařízení.
6. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
- -
Při uplatnění záruční opravy, výměny, je nedílnou součástí tohoto
reklamačního protokolu kopie faktury, účtu, příp. dodací list vystavený
při prodeji uvedeného zboží.
- - Zboží bude předáno dodavateli k
reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu, nebo obalu, který bude
dostatečně chránit zboží při přepravě ( zákazník zodpovídá za tento obal
) na náklady zákazníka.
- - Zboží nesmí být mechanicky poškozeno
zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být
na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci.
- - Dodavatel se
zavazuje vyřídit reklamaci v prospěch zákazníka v co nejkratším termínu,
nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u
dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží,
vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.
- - Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
- - Zhodnocení oprávněnosti reklamace se počítá jako cena za servis dle platného ceníku
Záruka se vztahuje na vady materiálu a na vady způsobené při výrobě. Záruka se nevztahuje na:
- závady způsobené nesprávnou instalací
- závady
způsobené nesprávným zacházením, tj. zacházením v rozporu s návodem k
obsluze a nedodržováním pokynů obsažených v návodu v obsluze důležitých
pro bezporuchový chod
- závady způsobené neznalostí obsluhy zařízení
- závady způsobené nešetrným zacházením
- škody
a poruchy vzniklé násilím nebo neodborným zásahem do přístroje • závady
vzniklé použitím výrobku k jinému účelu než je určen
- výměnu součástek podléhajících přirozenému opotřebení
- opotřebení vzniklé běžným používáním
UPOZORNĚNÍ: u motoru se spáleným vinutím záruka zaniká. Spálené vinutí = přetížený motor.
Na opravy zařízení po uplynutí záruční doby se vztahuje záruka 6 měsíců na vyměněný náhradní díl a 3 měsíce na práci technika.
„V
případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského
sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
CENÍK SERVISNÍCH PRACÍ
Diagnostika, prohlídka bez opravy | 250
|
Vrtulník , heli | 350
|
Ostatní
| 330
|
Zálet dle druhu modelu | od 500
|
Nastavení vysílačky k modelu | 300
|
Výroba Acupack varianta A | 200
|
Výroba Acupack varianta B | 300
|
Čištění zvlášť znečištěného modelu | 100
|
Ceny jsou uvedeny za hodinu práce bez použitého materiálu.